جلسه کمیسیون مشترک مجمع تشخیص/ تاکید بر تبدیل ایران به مرکز مبادلات و خدمات تجاری و حمل و نقل

اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام بر تبدیل ایران به مرکز مبادلات و خدمات تجاری، انرژی، ارتباطات و حمل و نقل تأکید کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبر ساز، اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی و دومین جلسه خود، فعال سازی مزیت های ژئوپولیتیکی و تبدیل ایران به مرکز مبادلات و خدمات منطقه مورد بحث و بررسی قرار دادند.

براساس این گزارش، در این جلسه که به ریاست محمدباقر ذوالقدر و با حضور برخی از اعضای مجمع نمایندگانی از دولت، قوه قضائیه و ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد در خصوص «تبدیل ایران به مرکز مبادلات و خدمات تجاری، انرژی، ارتباطات و حمل و نقل» براساس ظرفیت‌های ژئوپولیتیکی و موقعیت‌های سرزمینی کشور، بحث و گفتگو و مقرر شد:«فعال‌سازی مزیت های ژئوپولیتیکی و تبدیل جمهوری اسلامی ایران به مرکز مبادلات و خدمات تجاری، انرژی، ارتباطات و حمل و نقل با روان سازی مقررات و ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم» در برنامه هفتم توسعه پیگیری شود.

در این جلسه حسین مظفر، قربانعلی دری نجف آبادی، مجید انصاری، سید مصطفی میرسلیم، پرویز داودی، صادق واعظ زاده، محمدرضا باهنر، داود دانش جعفری، محمدجواد ایروانی از اعضای مجمع و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با مباحث، دیدگاه های خود را بیان کردند و ادامه بحث و بررسی درباره سایر بندهای سیاست‌های کلی برنامه هفتم به جلسه بعد کمیسیون مشترک موکول شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید