کاهش قیمت برخی‌ خودرو‌های داخلی با افزایش عرضه در بازار

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به افزایش عرضه برخی خودروسازان، گفت: قیمت خودروهایی که عرضه آنها توسط خودروسازان افزایش یافته در بازار کاهشی بوده است.

سعید موتمنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبر ساز درباره آخرین وضعیت قیمت خودروها در بازار، اظهار داشت: طی 80 روز گذشته قیمت خودرو در بازار تقریبا از ثبات برخوردار بوده است اما طی چند هفته اخیر قیمت برخی از خودروهای دو خودروساز بزرگ کشور در بازار کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو بیان داشت: قیمت کوئیک در بازار بین 8 تا 10 میلیون تومان کاهش یافته و به حدود 202 میلیون تومان در بازار رسیده است، همچنین قیمت 207 MC اتومات سقف قرمز که در تیرماه امسال حدود 570 میلیون تومان بود به 508 میلیون تومان رسیده است.

موتمنی بیان داشت: قیمت خودروهایی مانند 206 تیپ 2، پژو پارس، سمند و پژو 405 نیز اختلاف قیمتی نسبت به دو ماه پیش نداشته و قیمت این خودرو در بازار تقریبا ثابت بوده است.

وی در مورد دلایل کاهش قیمت برخی از خودروها گفت: هر خودرویی که توسط خودروسازان بیشتر به بازار عرضه شده در بازار کاهش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به افزایش عرضه برخی از خودروها از سوی خودروسازان گفت: همین موضوع L,[F کاهش قیمت برخی از خودروها شده است در مجموعه قیمت‌ها تابع عرضه و تقاضا است و هر کالایی در بازار بیشتر عرضه شود، واسطه‌گری کم و در نتیجه قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ ت 26

بیشتر بخوانید