بیکاری جوانان مشکل اصلی شهرستان اهر/ دغدغه اصلی دولت و مجلس رفع مشکلات مردم است

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس گفت: مردم ولی‌نعمتان نظام و انقلاب هستند که همه باید برای رضایتمندی و حل مشکلاتشان تلاش کنیم.

به گزارش خبر ساز از اهر، احمد محرم‌زاده صبح امروز در جمع اهالی محله شله بران در حسینیه اصغریه شهر اهر دغدغه اصلی دولت و مجلس به‌رغم تنگناهای اقتصادی موجود؛ رفع مشکلات مردم برشمرد و اظهار کرد: امروز کشور با مشکلات زیادی در عرصه اقتصادی و معیشتی مردم روبه‌روست که بخش زیادی از آن، ناشی از مدیریت‌های غلط گذشته است و دولت کنونی همه عزم و تلاش خود را به کار گرفته تا گره‌گشای مشکلات کشور باشد.

این نماینده مجلس افزود: دولت خدمتگزار و مجلس انقلابی در تلاش است تا با برنامه‌های مختلف برای رفاه حال مردم عزیز و شریف کشورمان اقدامات اساسی انجام دهد.

وی، بیکاری جوانان تحصیل‌کرده را یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم این منطقه عنوان کرد و گفت: برای کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب اقدامات خوبی انجام‌شده است که به حول و قوه خداوند متعال در نزدیک‌ترین زمان ممکن نتایج آن قابل‌مشاهده خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: مسوولان باید در خدمت مردم باشند و از هیچ کوششی جهت خدمت شایسته به مردم دریغ نورزند.

محرم‌زاده یادآور شد: شهرستان اهر دارای امکانات غنی و بالقوه است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه در راستای توسعه شهرستان، قدم‌های اساسی برداریم که در این راستا از مسوولان اهر به ویژه فرماندار شهرستان می‌خواهم تا نسبت به رفع مشکلات مردم ساکن در مناطق حاشیه نشین سعی و اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم اهر و هریس افزود: باید مسوولان شهرستان باید با سعه صدر مشکلات مردم را شنیده و نسبت به حل آنها اقدام کنند.

در این نشست صمیمی اهالی مشکلات منطقه از جمله احداث کانال انتقال پساب، احداث کمربند شرقی، آسفالت‌ریزی محلات، احیای پارک منطقه شله و رسیدگی به محلات این منطقه، شروع عملیات اجرایی معدن شله بران و توجه ویژه به امورات مردم مناطق حاشیه‌نشین را مطرح کردند.

انتهای پیام/60003/س

بیشتر بخوانید