چرا دبیر در انتخابات کمیته المپیک نامزد نشد؟/نصیرزاده: تائید صلاحیت نشوم خدا را شکر می‌کنم!

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی گفت: اگر برای انتخابات کمیته المپیک تائید صلاحیت نشوم خدا را شکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبر ساز، مهدی نصیرزاده پس از ثبت نام در پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: به نمایندگی از جامعه کشتی آمدم البته دوست داشتم علیرضا دبیر بیاید. دبیر با وجود توصیه وزیر و صالحی امیری و دعوت از او گفت که نیاز کشتی به من بیشتر است و به کشتی بیشتر می‌توانم کمک کنم. امیدوارم موجب تعالی ورزش کشور شوم.

رئیس فدراسیون بدنسازی در خصوص اینکه حضور شما در هیات رئیسه کشتی غیرقانونی است و نمی‌توانید به طور همزمان در هیات رئیسه دو فدراسیون حضور داشته باشید، گفت: اساسنامه کشتی با سایر فدراسیون‌ها متفاوت است. کشتی شرایط خاص خود را دارد. ابلاغ هیات رئیسه را رئیس فدراسیون می زند و دو اساسنامه متفاوت هستند.

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید با وجود این قانون، می‌توانید تائید صلاحیت بگیرید، یادآوری کرد: انشالله تایید صلاحیت می‌شوم اگر نشوم خدا را شکر می‌کنم.

وی در خصوص اینکه مشغله کاری شما زیاد است و ممکن است نتوانید در هر دو فدراسیون حضور موثری داشته باشید، یادآور شد: اینها را شما می‌گویید. سوالات سخت نپرسید و سوالات راحت بپرسید تا راحت جواب دهم. باید ببینیم اول توفیق خدمت نصیب چه کسی می شود؟ اگر اعضای مجمع رای دادند تلاش می‌کنم نماینده همه فدراسیون ها باشم و از حق همه دفاع کنم، کشتی و بدنسازی فرقی ندارد. چه کسانی که عضو مجمع هستند و چه کسانی که نیستند نماینده همه جامعه ورزش هستم. آمده‌ام از حق و حقوق ورزشکاران و جامعه ورزش دفاع کنم.

نصیرزاده در خصوص اینکه چرا خود علیرضا دبیر در انتخابات شرکت نکرده است،گفت: از خودش بپرسید. دوست داشتم دبیر بیاید. حق جامعه کشتی است که همیشه بار از دوش کاروان برداشته و بیش از ۶۵ درصد مدال ها را در المپیک گرفته است، حق دارد که در هیات اجرایی نماینده داشته باشد. از دبیر خواستیم برای ریاست کمیته بیاید اما خودش نخواست.

وی در پاسخ به این سوال که در مجمع ۶ شهریور ماه چه کسب از طرف فدراسیون کشتی حاضر خواهد شد، عنوان کرد: در مجمع من حاضر می شوم.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که اگر تایید صلاحیت نشوید، علیرضا دبیر اعتراض خواهد کرد یا نه، گفت: همه مقابل قانون سر تعظیم داریم اما قبل از ثبت نام من و دبیر موضوعات را بررسی کردیم و من با آگاهی اینجا هستم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر عضو هیات اجرایی شوید اعتقادی به سفرهای مداوم با کاروان‌ ورزشی ایران را دارید، تصریح کرد: کار، شغل و زندگی ما با ورزش گذشته و رک گو هستم اما دوره عملکرد صالحی‌امیری فوق‌العاده بوده است. اگر صالحی‌امیری خوب عمل کرده هیات اجرایی همراهی داشته که توانستند کمک کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در مورد اینکه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نقد زیادی به عملکرد هیات اجرایی در این دوره داشته است، گفت: او دبیر است و من نصیرزاده. ما دو شخصیت مجزا هستیم و قرار نیست هر چه دبیر نقد دارد من هم داشته باشم‌. به کمیته ملی المپیک در چهار سال گذشته نمره قبولی می‌دهم.

وی در خصوص سفرهای غیرضروری مدیران ورزش، تصریح کرد: به عنوان کارشناس و مدیر ورزشی اعتقاد دارم بیش از اعزام مربی و سرپرست، جایگاه مدیر بالا دستی در سفرها ضرورت دارد. علاقه ای به سفر ندارم اما اگر به دنبال اعتلای ورزش و کسب کرسی هستیم نیازمند سفر هستیم. کسی که همراه تیم می رود بدترین روزهای زندگی اوست، اشک او در می‌آید و فکر نکنید لذت آور است.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که پس چرا به سفر می‌روند؟ گفت: از خودشان سوال کنید.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید