وزیر ارتباطات راهی راور شد/ ادای احترام به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر استانی به همراه رئیس‌جمهوری و هیات وزیران به استان کرمان سفر کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین سفر استانی دولت سیزدهم در دور نخست، به همراه سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و سایر اعضای هیات وزیران، راهی استان کرمان شد و صبح امروز به نمایندگی از دولت به شهرستان‌ راور رفت.

وزیر ارتباطات و هیات همراه پیش از سفر به راور برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی به گلزار شهدای کرمان رفت.
بازدید از طرح‌های عمرانی‌ بویژه جاده چترود به راور و پروژه‌های در حال ساخت این شهرستان‌، دیدار چهره به چهره با مردم و خانواده شهدا و در نهایت شرکت در جلسه شورای اداری به منظور بررسی موانع و مشکلات موجود در این شهرستان‌ها و انتقال آن به جلسه شورای اداری استان به ریاست رییس جمهوری، از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ارتباطات به استان کرمان است.
همچنین یک روز پیش از سفر وزیر ارتباطات به استان کرمان، علی بحرینی رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده وزیر ارتباطات در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، پشت میز ارتباطات مردمی نشست تا درخواست‌ها، مشکلات و شکایات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید