کشتی فرنگی نوجوانان جهان| غلامی به فینال راه یافت/ احمدی، میرشکار و کشتکار راهی دیدار رده‌بندی شدند

در پایان مسابقات مقدماتی رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان یک نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافت و 3 نماینده راهی دیدار رده‌بندی شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبر ساز، در پایان مسابقات مقدماتی رقابت های پنج وزن دوم محمدرضا غلامی در وزن 51 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و پیام احمدی در وزن 45 کیلوگرم، ابوالفضل میرشکار در وزن 60 کیلوگرم و حمیدرضا کشتکار در وزن 92 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم پیام احمدی در دور اول با نتیجه 10 بر 2 مقابل نیراج پاتل از هند پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی عمر تنیتیماک اولو از قرقیزستان را با نتیجه 4 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احمدی در این مرحله مقابل یوهن پوکووبا از اوکراین با نتیجه 9 بر 7 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۵۱ کیلوگرم محمد غلامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 7 روآن بکیموف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر 1 مانیش از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. غلامی در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر از سد علی سومبول از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل میرشکار در دور اول با نتیجه 8 بر صفر هوبرت ویسوکزانسی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر از سد آوتاندیل مامالادزه از گرجستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. میرشکار در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر موکول چاهان از هند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل گاسپار ترتریان از ارمنستان با نتیجه 5 بر 1 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد مرادی در دور نخست مقابل آرارات واردرسیان از ارمنستان با نتیجه 12 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر ارمنی در دیدار نیمه نهایی، حذف شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر لوکمان گول از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه 9 بر صفر راماندیپ از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کشتکار در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 مغلوب گور عیوضیان از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

رقابت های فینال و رده بندی اوزان فوق از ساعت 2:30 فردا (چهارشنبه) به وقت ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید