بهترین شرکت طراحی گرافیک در ایران

خواندن این مقاله کمک می‌کند تا با کسب اطلاعاتی مفید متوجه شوید دقیقا بررسی چه نکته‌هایی قبل‌از قرارداد مهم است و شرکت‌های گرافیکی برتر چه ویژگی‌هایی دارند.

طراحی گرافیکی برای کسب و کارها چه اهمیتی دارد؟

بیایید همین ابتدا، کامل بررسی کنیم که دقیقا به چه علت طراحی گرافیکی در کسب‌وکار اهمیت دارد؟ این سوال حاوی چند پاسخ متمایز است. پاسخ‌ها عبارت‌اند از:

  • طراحی گرافیکی حرفه‌ای یک تصویر قدرتمند از شما خلق می‌کند. با توجه به اینکه در تمام صنف‌ها بازار رقابت بسیار گرم است شما نیز برای پر‌رنگ‌کردن نام برند خود نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنید. با طراحی حرفه‌ای می‌توانید تصویری قدرتمند در ذهن مخاطب هدف بسازید تا در لیست انتخاب‌های او جزء اولین‌ها باشید.
  • برای برند خود یک هویت منحصربه‌فرد ایجاد کنید. طراحی لوگو مخصوص به خود مسئله‌ای است که بیشتر شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها به‌دنبال آن هستند. چون این لوگوی مخصوص بعد‌از برندسازی‌ها به نوعی شناسنامه تبدیل خواهد شد که بیان‌کننده هویت شرکت، خدمات یا محصولات شما است.
  • طراحی گرافیکی صحیح و اصولی بدون حرف‌زدن، پیام شما را به مخاطب القا می‌کند. برای نمونه، آدیداس از تیشرت ورزشی خود با استفاده از گرافیک یک عکس داخل یک قاب درون کوه درست کرده که مخاطب از هر کجای دنیا و با هر فرهنگی آن عکس را مشاهده کند متوجه پیام آن یعنی حس اصالت و ارزشمندی خواهد شد. به‌عبارتی با رنگ‌بندی و استفاده‌از طرح‌های مناسب نیازی به گفتن جمله‌های طولانی و پیچیده ندارید. عکس‌های گرافیکی کار خود را می‌کنند!
  • حرفه‌ای باشید. طراحی کارت ویزیت، لوگو، بروشور، سایت و بسته‌بندی، حرفه‌ای‌بودن شما را نشان می‌دهد. با یک طراحی درست خودتان را به مشتری‌های جدید حرفه‌ای معرفی کنید

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی گرافیک باید چه بررسی‌هایی انجام شود؟

حالا ما برای سفارش طراحی کاتالوگ یا طراحی کارت ویزیت یا طراحی لوگو، باید یک شرکت طراحی گرافیک پیدا کنیم تا با آن قرارداد ببندیم. اما زمان انتخاب شرکت باید به چه نکته‌هایی توجه کنیم؟ در ادامه چند نکته را برای شما بازگو خواهیم کرد که در انتخاب بهتر موثر هستند.

بررسی‌کردن نمونه کارهای گذشته

بیشتر شرکت‌ها در سایت خود نمونه‌کارهایی در مورد طراحی گرافیک، طراحی کاتالوگ و طراحی کارت ویزیت قرار دادند. بررسی نمونه‌کارهای گذشته انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. چون زمان سفارش کار امکان دارد چندین طراح روی پروژه شما کار کنند و شما چند پروژه متفاوت دریافت کنید.

مطلع‌شدن از تجربه کاری و تحصیلات طراحان شرکت گرافیک

بسیاری از افراد ممکن است با خواندن این تیتر گارد بگیرند. به یاد داشته باشید تحصیلات و سابقه کاری همه‌چیز نیست اما قطعا نشان‌دهنده بخشی از مهارت فرد خواهد بود. اکثر طراحان مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه‌های مطرح کسب کردند. در حقیقت تجربه برای طراحی کافی نیست. طراح باید به درک عمیق و مفهومی کامل از ترتیب‌بندی، رنگ‌ها و طرح‌ها رسیده باشد.

تطابق‌داشتن شرایط و هدف خود با شرکت

حتما برای دریافت پروژه‌اتان با تمام جزئیات مدنظر در مورد همه‌چیز همان ابتدا صحبت کنید. درست‌کردن دغدغه برای خود و شرکت گرافیک کاری را پیش نمیبرد! هزینه نهایی پروژه چقدر می‌شود؟ زمان تحویل پروژه حدودا چه تاریخی است؟ برای کامل‌کردن پروژه و تصویر نهایی دوباره با شما هماهنگ می‌شوند تا در صورت دلخواه تغییرات ایجاد شود؟

شرکت طراحی شما اگر حرفه‌ای باشد و به نظر و سلیقه کارفرما احترام بگذارد، قطعا یک جلسه ابتدایی تشکیل خواهد داد. شما در همان جلسه اولیه در مورد منظور خود از این سفارش، هدف اصلی، مخاطب هدف مدنظر شما و شخصیت برند با تمام جزئیات صحبت کنید تا یک تصویر در ذهن طراح ایجاد شود. در پایان اگر شرکت گرافیکی توانست انتظارات و ایده‌های شما را اجرا کند پروژه را می‌پذیرد.

شروع همکاری با یک پروژه کوچک

اگر با گذراندن مراحل قبل همچنان در مورد شرکت منتخب خود شک داشتید با یک پروژه کوچک شروع کنید. نیازی نیست همان ابتدا یک پروژه چند میلیونی سنگین مانند طراحی لوگو سفارش بدهید. می‌توانید اول یک پروژه کوچک مانند طراحی کارت ویزیت را به شرکت بسپارید تا در مورد نحوه ارتباط‌گرفتن شرکت با مشتری، ارائه پروژه، خوش‌قولی، تطابق‌دادن خواسته‌های شما و تمامی موارد مطلع شوید.

بررسی‌کردن شبکه‌های اجتماعی شرکت

شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام به شما یک چشم‌انداز فوق‌العاده برای تصمیم و انتخاب می‌دهند. ببینید آیا شرکت در شبکه‌های مجازی خود فعال است؟ چه نمونه‌کارهایی را برای هر یک از خدمات خود مانند طراحی گرافیک، طراحی کاتالوگ و طراحی کارت ویزیت ارائه می‌کند؟ قطعا بررسی این شبکه‌ها ذهن شما را بازتر خواهد کرد.

واقع‌بین‌بودن در مورد هزینه‌ها

قدیمی‌ترها حرف قشنگی می‌زدند. هر چقدر پول بدهی آش میخوری! به‌نظر خود شما آیا طراحی کارت ویزیت یا طراحی لوگو یا طراحی کاتالوگی که توسط یک شرکت حرفه‌ای انجام می‌شود قابل مقایسه با یک شرکت تازه‌کار کم‌تجربه است؟ لطفا به هیچ عنوان برای قیمت چانه نزنید! چون طراحی کالا نیست که قیمت مشخصی داشته باشد. همان ابتدا سعی داشته باشید یک شرکت طراحی مطابق با بودجه خود پیدا کنید.

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی گرافیک

ما قبل‌تر در مورد اینکه زمان انتخاب شرکت گرافیک به چه نکته‌هایی توجه کنید صحبت کردیم. اما یک شرکت طراحی گرافیک حرفه‌ای و کاربلد دقیقا چه ویژگی‌هایی دارد؟ بیایید این ویژگی‌ها را بررسی کنیم.

  • خلاقیت و ایده‌پردازی: قطعا اولین و مهم‌ترین ویژگی آن خلاقیت و ایده‌پردازی است. در دنیای امروز تکنولوژی و امکانات در دسترس همه قرار دارد. چیزی که باعث ایجاد تمایز و برتر‌شدن در بازار رقابت هر صنعتی می‌شود، خلاقیت است.
  • داشتن سابقه کار: قطعا سابقه کار شرکت و طراحان آن در کسب تجربه و بهتر‌بودن اهمیت بسزایی دارد. به‌طور کلی تجربه‌داشتن در هر حوزه‌ای موجب پیدا‌کردن ایرادات و رفع آن‌ها خواهد شد.
  • استفاده از تکنولوژی‌های جدید: برترین شرکت‌های گرافیک همیشه تلاش دارند تا از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کنند و آگاهی کادر خود را بالا ببرند. این شرکت‌ها قطعا از آخرین نسخه بروز فوتوشاپ، روانشناسی رنگ‌ها و ترتیب‌بندی دقیق استفاده می‌کنند.
  • آگاهی‌داشتن از برند: بیشتر شرکت‌های مطرح طراحی گرافیک، دقیقا می‌دانند در هر حوزه‌ای مطابق با فعالیت آن، چگونه و با چه طرح‌هایی مخاطب هدف آن حیطه را پیدا کنند و به معرفی بهتر برند کارفرمای خود بپردازند.

طرح کهن بهترین شرکت طراحی گرافیک در ایران

اگر تمام مطالب بالا را می‌خواهید در یک تیم پیدا کنید، شرکت طراحی گرافیک طرح کهن در تهران دقیقا همان جایی است که باید پروژه‌اتان را به آن بسپارید. این شرکت با یک تیم تخصصی سراسر تجربه، قیمت مناسب و ارائه با بهترین کیفیت و سریع‌ترین زمان جزء برترین‌های شرکت‌های ایران است.

این شرکت به تمام مشتری‌های خود خدماتی مانند طراحی گرافیک، طراحی کارت ویزیت، طراحی کاتالوگ، طراحی استند، سربرگ، بروشور تبلیغاتی، لیبل و برچسب، ست اداری، تراکت، پاکت‌نامه، پوستر تبلیغاتی و بنر را ارائه می‌کند.

جمع‌بندی

با در نظر گرفتن نکات گفته‌شده در مقاله و توضیح کامل و دقیق و با جزئیات در مورد هدف خود به طراحان طرح کهن، قطعا یک طراحی کارت ویزیت یا طراحی لوگو یا طراحی کاتالوگ بی نظیر با خلاقیت تحویل خواهید گرفت. مطمئن باشید در ایران کهن طوری کار شما انجام خواهند داد که پس‌از آن انتخاب اول شما در تمام زمینه‌های گرافیکی قطعا این تیم است.


بهترین شرکت طراحی گرافیک در ایران

بیشتر بخوانید