جانشین محرم نویدکیا مشخص شد

تیم فوتبال مس رفسنجان که فصل گذشته با محرم نویدکیا نتایج قابل قبولی کسب کرد و در جام حذفی هم تا فینال پیش رفت، در فصل بیست و چهارم عملکرد خوبی نداشت تا در نهایت نویدکیا از این تیم جدا شود و مسئولان باشگاه دنبال سرمربی جدیدی باشند.

مذاکرات مسئولان باشگاه مس با مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی پیشین تیم فوتبال هوادار به مراحل نهایی رسیده و شجاعی جانشین نویدکیا خواهد شد.

در صورت نهایی شدن این انتخاب باید گفت وقت ورود نسل تازه‌ای از مربیان جوان و با انگیزه فوتبال ایران است. اگر نسل امثال شجاعی با سابقه کاپیتانی تیم ملی و بازی در لالیگا وارد عرصه مربیگری در لیگ برتر نشوند چطور می‌توانیم به آینده مربیگری در فوتبال ایران امیدوار باشیم؟

این خبر بدی است که تعداد مربیان موفق و شاخص ایرانی در لیگ برتر فوتبال حرفه‌ای ایران به انگشتان دو دست نمی‌رسد و برخی باشگاه‌ها متوسل به مربیان ارزان‌قیمت خارجی می‌شوند.

تاسف برانگیز است که بخش قابل توجهی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران یا وارد عرصه مربیگری نمی‌شوند و یا در این بخش عملکرد موفقی ندارند. وقت آن رسیده که این نسل تازه‌نفس، با دانش و در عین حال با تجربه حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا ردپایی از خودشان در این فوتبال باقی بگذارند.


جانشین محرم نویدکیا مشخص شد

بیشتر بخوانید