شلیک 200 موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی/ حمله موشکی به پایگاه «نشریم»

به گزارش المنار، در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه روستاها و غیرنظامیان در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت های ۱۵:۵۵ و ۱۶:۰۰ بعدازظهر امروز پنج‌شنبه دو تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال غرب شهرک «العدیسه» با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و ضمن به آتش‌کشیدن این دو تانک، سرنشیان آن را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

مجاهدان حزب الله همچنین ساعت ۱۶:۴۵ مراکز تجمع نظامیان اشغالگر را در مناطق شرقی شهرک مرکبا در جنوب لبنان و همچنین در شهرک صهیونیستی مسکاف عام در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله سنگین موشکی قرار دادند.

حزب الله ساعت‌های ۱۲:۰۰ و ۱۴:۳۰ بعدازظهر هم به ترتیب مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک‌های المالکیه و المناره هدف حمله موشکی قرار داده بود.

شلیک 200 موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی

منابع عبری زبان اعلام کردند از صبح امروز تا این لحظه 200 موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

این منابع تاکید کردند که روز گذشته نیز 200 موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده بود و بدین ترتیب تعداد موشک‌های شلیک شده از لبنان طی 48 ساعت به 400 موشک افزایش یافت.

حمله پهپادی به پادگان «راموت نفتالی»/حمله موشکی به پایگاه «نشریم»

مقاومت اسلامی لبنان پادگان «راموت نفتالی» رژیم صهیونیستی را با یک دسته پهپاد انفجاری و پایگاه «نشریم» اشغالگران را در شرق حیفا با موشک‌های ویژه هدف قرار داد.

به گزارش المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از حمله پهپادی به یک پادگان و حمله موشکی به یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب‌الله درباره این دو عملیات آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه روستاها و غیرنظامیان در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز پنج‌شنبه پادگان «راموت نفتالی» ارتش رژیم صهیونیستی را با یک دسته پهپاد انفجاری هدف قرار دادند و پهپادها با دقت به هدف خود اصابت کردند.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در چارچوب سلسله عملیات‌های خیبر و با ندای لبیک یا نصرالله ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز پایگاه «نشریم» ارتش اشغالگر را در شرق شهر حیفا با موشک‌های ویژه هدف قرار داد.

کشته شدن 57 نظامی اسرائیلی در جبهه لبنان از آغاز درگیری‌های زمینی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از آغاز درگیری‌های زمینی در جنوب لبنان تاکنون 57 نظامی اسرائیلی در این جبهه کشته شدند.

ارتش اشغالگر امروز به کشته شدن 4 نظامی دیگر خود در جبهه لبنان اعتراف کرده است. 6 نظامی دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرده که یکی از نظامیان کشته شده امروز در جبهه لبنان، یکی از فعالان اصلی حزب ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی تندرو این رژیم است.


شلیک 200 موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی/ حمله موشکی به پایگاه «نشریم»

بیشتر بخوانید