سردار فدوی: صهیونیست ها نمی‌توانند اقدام اساسی انجام دهند

سردار علی فدوی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان در جمع خبرنگاران گفت: همواره شهادت سرداران ما به عنوان قوه‌ای الهی، موجب شده است که یارانشان بیش از پیش توانایی اقدام و عمل پیدا کنند.

وی در خصوص احتمال استفاده از پایگاه‌ها و آسمان کشورهای منطقه علیه ایران گفت: در خصوص استفاده از پایگاه‌های کشورهای منطقه و پایگاه‌های آمریکایی، به‌طور قاطع اعلام شده است که اجازه نخواهند داد از منابع و آسمان‌های خود استفاده شود. صهیونیست‌ها نمی‌توانند اقدام اساسی انجام دهند و این موضوع مهمی است.

سردار فدوی تاکید کرد: صهیونیست‌ها یک اشتباه راهبردی انجام داده‌اند. اگر آن‌ها به خباثت‌های خود ادامه دهند، ما نیز اقدام لازم را انجام خواهیم داد. شهید هنیه در سرزمین ما به شهادت رسیدند و ما در پی اقدامات مداخله‌جویانه آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

جانشین فرمانده کل سپاه درباره ادعای برخی کشورهای منطقه و خارج از منطقه درباره جزایر سه‌گانه گفت: اگر آن‌ها به اقدامات خود ادامه دهند، ما نیز اقدامات متقابل انجام خواهیم داد. این اقدامات قابل مقایسه با اظهارات اخیر وزیر امور خارجه در خصوص جزایر سه‌گانه نیست. از سال اول انقلاب، متن‌هایی در جلسات مختلف نوشته شده است که نشان‌دهنده عدم اراده و استقلال کشورهای اروپایی است. آن‌ها به‌طور مداوم خود را تابع آمریکا می‌دانند، در حالی که برخی از این کشورها تاریخ بسیار قدیمی دارند و از خود اراده‌ای ندارند.

وی افزود: این بار نیز اقدام احمقانه‌ای را انجام داده‌اند و بسیاری از نقشه‌ها ریشه در سیاست‌های اروپایی دارد. به‌عنوان مثال، برخی برندهای ایرانی تاریخچه‌ای قدیمی‌تر از عمر برخی از این کشورها دارند.

فدوی گفت: جمهوری اسلامی ایران در این روزها همواره در عرصه میدان و دیپلماسی هماهنگ عمل کرده است. ما دستورات لازم را دریافت کرده و هر روز با قاطعیت در حال اجرای آن‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: عملیات‌های صورت‌گرفته نشان می‌دهد که مردم غزه، با جمعیتی بالغ بر دو میلیون و سیصد هزار نفر، در مواجهه با این وضعیت، چه مشکلاتی را تحمل می‌کنند. در حالی که تعداد قابل توجهی از این افراد، زنان و کودکان هستند، این تفکر باطل دشمنان ماست که خود را مبدأ و معیار می‌دانند و دیگران را انسان نمی‌شمارند.




سردار فدوی: صهیونیست ها نمی‌توانند اقدام اساسی انجام دهند

بیشتر بخوانید