انهدام ۳ بولدوزر ارتش اشغالگر توسط القسام/ کشته و زخمی شدن ۲ نظامی صهیونیست در غزه و لبنان

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با خمپاره «تاندوم» و راکت «یاسین ۱۰۵» و بمب «شواظ» در منطقه «الفالوجا» در غرب اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه منهدم کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، القسام همچنین اعلام کرد که یک بولدزر نظامی دشمن صهیونیستی از نوع «D۹» را با یک بمب در خیابان «الصفطاوی» در شمال شهر غزه هدف قرار داده و آن را منهدم کرده است.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای دشمن اسرائیلی مستقر در محور «نتزاریم» را با موشک‌های کوتاه برد کالیبر ۱۰۷ هدف قرار دادیم.

در همین راستا، رسانه‌های عبری نیز از هلاکت یک نظامی صهیونیست در جریان درگیری‌های نوار غزه خبر دادند.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به کشته شدن یک سرباز از گردان ۵۰ تیپ ناحال بر اثر آنچه «حادثه عملیاتی» در نزدیکی غزه نامید، اذعان کرد.

سخنگوی ارتش دشمن صهیونیستی همچنین اذعان کرد: یک سرباز ذخیره از گردان ۹۲۰۳ تیپ سوم در نبردی در جنوب لبنان به شدت مجروح شد.

عملیات «طوفان الاقصی» و حملات به نوار غزه در حالی وارد دومین سال شده است که مقاومت در ۲ جبهه لبنان و نوار غزه همچنان درحال وارد کردن ضربات سنگین به ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

حزب‌الله لبنان در جبهه شمال فلسطین اشغالی روزانه ده‌ها عملیات علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام می‌دهد و در جبهه جنوب فلسطین اشغالی نیز گروه‌های مقاومت به رهبری گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نظامیان و تجهیزات اشغالگران را هدف قرار داده و منهدم می‌کنند.


انهدام ۳ بولدوزر ارتش اشغالگر توسط القسام/ کشته و زخمی شدن ۲ نظامی صهیونیست در غزه و لبنان

بیشتر بخوانید