قتل بخاطر خرید موتور سیکلت/ مقتول به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید

رئیس پلیس آگاهی مشهد در تشریح این ماجرای هولناک گفت: سی ام تیر گذشته، نزاعی وحشتناک در پی یک مشاجره خیابانی بر سر خرید و فروش موتورسیکلت بنلی رخ داد که طی آن جوان ۲۱ ساله ای به نام «مهدی-م» چاقوی ضامن دارش را بیرون کشید و جوان ۲۹ ساله دیگر را از ناحیه گردن به شدت مجروح کرد.

​​​​​​​

سرهنگ محمدرضا فدائیان افزود: همزمان با فرار ضارب از صحنه حادثه، «مصطفی-ک» (مجروح) به مرکز درمانی منتقل شد اما وی بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو به کما رفت و پزشکان تشخیص دادند که او دچار مرگ مغزی شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طولی نکشید که در دوم مرداد خانواده جوان مذکور با اهدای اعضای وی به بیماران نیازمند موافقت کردند و بدین ترتیب جوان ۲۹ساله جان ۴ بیمار را در تهران و شیراز از مرگ نجات داد.

وی اضافه کرد: در همین حال گروه ورزیده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی با دستورهای محرمانه قاضی وحید خاکشور (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری آغاز کردند تا این که با رصدهای اطلاعاتی و ردزنی های پلیسی، سرنخی از محل اختفای متهم در شهر جدید گلبهار به دست آمد و مخفیگاه مذکور تحت نظرپلیس قرارگرفت.

سرهنگ فدائیان خاطرنشان کرد: چند روز بعد هنگامی که مشخص شد متهم به قتل در مخفیگاه حضور دارد، گروه تخصصی از کارآگاهان به سرپرستی سرگرد شکیبا (افسر پرونده) وارد عمل شدند و با راهنمایی های قاضی ویژه قتل عمد، او را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه به دام انداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انتقال متهم به مشهد، بازجویی ها آغاز و مشخص شد که انگیزه این جنایت فقط یک مشاجره خیابانی به خاطر خرید و فروش موتورسیکلت بنلی بوده است.

سرهنگ محمدرضا فدائیان اضافه کرد: با اعتراف صریح متهم، وی با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در اختیار کارآگاهان دایره قتل عمد آگاهی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری درباره زوایای پنهان این جنایت هولناک صورت گیرد.


قتل بخاطر خرید موتور سیکلت/ مقتول به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید

بیشتر بخوانید