شلیک در عروسی 5 پسر بچه را مجروح کرد

سرهنگ سیدمحمد یوسفی، بیان کرد: بامداد 26 مهرماه امسال در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 5 پسربچه 13 و 14 ساله بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح و به درمانگاه منتقل شده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت.

در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد، حین فشنگ‌گذاری روی اسلحه ساچمه‌زنی توسط یکی از میهمانان، به صورت ناگهانی و سهوی یک عدد فشنگ از اسلحه خارج و منجر به مجروحیت این چند نفر شده است.
فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: مأموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای دستگیری ضارب آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن متهم را دستگیر و اسلحه‌ای که با آن تیراندازی کرده بود نیز کشف کردند.
متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد، تیراندازی سهوی رخ داده که بلافاصله پرونده تشکیل و به مرجع قضایی تحویل شد.
این مقام انتظامی گفت: تیراندازی در مراسم‌ عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود.

بیشتر بدانید: قتل زن و مرد جوان بخاطر خصومت های شخصی در کرمان

پلیس قاطعانه با خرید، فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از این گونه موارد، مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.


شلیک در عروسی 5 پسر بچه را مجروح کرد

بیشتر بخوانید