فال روزانه جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. احساس می‌‌کنید که زندگی از اختیار شما خارج شده و کارها آن‌گونه که توقع دارید، پیش نمی‌رود. ادامه این وضعیت در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، اصلاً به صلاح شما نیست. در این سال تسلط بیشتری بر انجام کارها داشته باشید و زمام امور را در دست بگیرید. در انتهای مهر با مشکل غیر منتظره‌ای روبه‌رو می‌شوید. این مشکل در نگاه اول ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که در نهایت همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. به آبان که رسیدید، اوضاع مالی شما بهبود پیدا می‌کند. آذر بسیار حساسی را در پیش دارید. در این ماه بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. به دی که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما می‌نشیند. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. بهمن بسیار فرخنده‌ای در انتظار شماست. در این ماه اوضاع مالی‌تان رونق چشمگیری پیدا می‌کند. از این شرایط، بهره بگیرید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. غصه‌ای در اسفند امسال به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. در فروردین سال آینده بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های خود باشید. در این ماه احتمال سرقت کالاهای شما یا ضرر مالی‌تان بسیار است. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، افراد جدیدی در زندگی شما حضور پیدا می‌کنند. ارتباط خود را با این افراد گسترش دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. خرداد سال آینده زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه فرصتی پیدا می‌کنید تا راهی سفری‌ خاطره‌ساز شوید. در تیر سال آینده شرایطی مهیا می‌شود تا مهارت‌های خود را افزایش دهید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های شما بیشتر می‌شود، به همان اندازه با فرصت‌های بیشتری برای افزایش درآمد روبه‌رو خواهید شد. در اَمرداد سال آینده با مشکل بزرگی روبه‌رو می‌شوید. اجازه ندهید این مشکل، کشتی زندگی شما را از ساحل‌ آرزوهای‌تان دور کند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به‌پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود







روزی همراه با ناراحتی و نگرانی در پیش ‌روی شماست. اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. از لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از دوستان نزدیک، امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. محبت این دوست را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را در اولین فرصت جبران کنید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

ذهن آشفته‌ای دارید و دائم به اتفاق‌های ناخوشایندی فکر می‌‌کنید که در گذشته تجربه کرده‌اید. ادامه این شرایط چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. به جای فکر به گذشته، به آینده درخشان خود فکر کنید و به یاد داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله ندارید و نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. مطمئن باشید از حضور در این مهمانی پشیمان نمی‌شوید و از چیزی که فکرش را بکنید به شما بیشتر خوش خواهد گذشت. صداقت و درستکاری را در کارها پیشه کنید و مطمئن باشید که این رفتار بی اجر و مزد نمی‌ماند و پاداش صداقت خود را دریافت خواهید کرد. اطرافیان روی‌تان حساب می‌کنند و شما را به‌عنوان فرد کاربلدی می‌شناسند. این شرایط باعث شده تا دوستان و آشنایان برای انجام کارهای ریزودرشت از شما کمک بگیرند. این وضعیت ایرادی ندارد، به شرط اینکه وقت خود را بیش‌از‌حد به دیگران اختصاص ندهید و از رسیدگی به خودتان غافل نشوید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.





به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغ‌تان بیاید. در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. فشارهای زیادی را تحمل می‌کنید و اعصاب‌تان حسابی به هم ریخته است. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، کمی از فشارهای روحی خود بکاهید. برای مدتی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از حرف‌های شما ناراحت شود. در اولین فرصت این دلخوری را برطرف کنید و در آینده بیشتر مواظب گفتار خود باشید.

کمرتان زیر بار کارها و مشکلات زندگی خم شده‌ است و به‌رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، باز هم پاسخگوی حجم زیاد کارها نیستید. به خاطر داشته باشید که کار بیش‌از‌حد زمینه بیماری و افسردگی شما را فراهم می‌کند و اگر نمی‌خواهید به بستر بیماری بیافتید، از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار کار، به تفریح و خوش‌گذارانی نیز فکر کنید. حاشیه‌های زیادی در زندگی دارید و ذهن‌تان به جای اینکه مشغول کارهای مهم باشد، همیشه نگران حاشیه‌های مختلف هستید. این نگرانی‌ها جلوی پیشرفت شما را گرفته و احساس می‌کنید که توانایی‌های لازم برای رسیدن به موفقیت را ندارید، در نتیجه از امروز فکر کردن به حاشیه‌های زندگی و چیزهای بی‌ارزش و ناراحت‌کننده را کنار بگذارید و فکر و ذهن‌تان را به کار و پیشرفت متمرکز کنید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دستتان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. رفتار ناپسندی دارید و اطرافیان را رنجانده‌اید. ادامه این رفتار چیزی به غیر از انزوا برای شما به دنبال ندارد. قبل از اینکه این روحیه زمینه تنهایی شما را فراهم کند، رفتار خود با دیگران را اصلاح کنید و رابطه‌ای سالم و دوستانه با اطرافیان برقرار نمایید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود، این اختلاف نظر را به مشاجره‌ای بزرگ تبدیل نکنید و چشمتان را به روی آن ببندید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامشِ‌تان را حفظ خواهید کرد. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته‌اید. این شرایط در چند روز آینده پایان می‌یابد و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. از تعطیلات لذت ببرید و خودتان را مهمان استراحتی جانانه کنید. احساس می‌کنید همسر یا عشق ‌زندگی‌تان با شما روراست نیست و حرف‌های دلش را درمیان نمی‌گذارد. در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و رویکردی را در پیش بگیرید که در آن خبری از فریب و پنهان‌کاری نباشد.

پولی به دست شما می‌رسد. این پول را برای خوشی و شادمانی اعضای خانواده خرج کنید. دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری، رابطه میان شما و این فرد را به هم بزند و ریشه‌دار شود. در اولین فرصت، از در صلح و آشتی با این فرد وارد شوید و کدورت‌ها را دور بریزید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته ‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آید و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. ایامی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شماست. این عشق را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که ایشان را با تمام وجود دوست دارید. چند روز آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این روزها، بیماری در کمین شماست. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. به صلاح شماست که هر چه سریع‌تر، این دشمن را شناسایی کنید و حقش را کف دستش بگذارید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت، شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما خویشتن‌داری به وی اجازه نمی‌دهد تا مستقیماً از شما درخواست کمک کند. این فرد را شناسایی کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطارانتان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌هاست. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف عشق زندگی‌تان باشید.

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیندازد. از لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و ممکن است پولی از دست بدهید. به صلاح شماست که در این روز بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتابهایتان باشید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید. به جای اینکه اجازه دهید ذهن‌تان درگیر مشکلات باشد، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات اتخاذ کنید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید، در غیر این صورت مشاجره‌ای ناخوشایند میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و با گسترش دامنه ارتباط‌های کاری، زمینه موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

مشکلی که گرفتار آن هستید به خوبی و خوشی برطرف می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با آرامش ‌خاطر زندگی را دنبال کنید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌ زندگی‌تان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل کنید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. کار ناتمامی دارید که انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. در اولین فرصت این کار ناتمام را به پایان برسانید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌ کار یا منزل رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. دامنه دوستی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید و با رفاقت با افراد باتجربه، کوله‌بار زندگی‌تان را پربارتر کنید. حوصله کسی را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید.

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با یکی از آشنایان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.

برای حل مشکلات سرعت‌عمل بیشتری داشته باشید. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید خرید‌های امروز، خرج‌های زیادی روی دستتان نگذارد و بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر میندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر میفتد. به این فکر افتاده‌اید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شما را مانند سابق دوست ندارد و اهمیت چندانی برای‌تان قائل نیست، اما امروز متوجه خواهید شد که اشتباه فکر می‌کردید و عشق‌ زندگی‌تان از صمیم ‌قلب دوستتان دارد. احساس نگرانی می‌کنید و غصه‌دار هستید، این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و شادی، جای غم را در دل شما پر خواهد کرد.

روحیه باثباتی ندارید و حرف‌تان را دائم تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی نامتعادل تبدیل کند، ثبات نظر بیشتری در پیش بگیرید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند. امروز از آن روزهاست که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. حرف‌های‌تان را رک و بی‌پرده می‌گویید و در گفته‌های‌تان شرایط اطرافیان را در نظر نمی‌‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری دوستان و آشنایان را فراهم کند، فکری به حال این رفتار بردارید و لحن گفتار نیش‌دار و کنایه‌آمیز را کنار بگذارید. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌‌کشد. با آغوش باز این عشق را پذیرا باشید و به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که از همیشه بیشتر عاشق ایشان هستید.


فال روزانه جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

بیشتر بخوانید