دستگیری کلاهبردار 40 میلیارد تومانی ارز دیجیتال

سرهنگ ضرغام آذین، رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: در پی تجمع عده‌ای از شهروندان مقابل ساختمان یکی از ارگان‌های دولتی و درخواست احقاق حق آنان از فردی کلاهبردار با توجه به نارضایتی و حساسیت موضوع و از طرفی کثیرالشاکی بودن پرونده، شناسایی و دستگیری متهم متواری با جدیت تمام در دستورکار کارآگاهان مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی، مالباختگان عنوان داشتند که متهم با سوء‌استفاده از جایگاه شغلی و معرفی خود به عنوان صاحب تخصص در زمینه ارزهای دیجیتال با واریز سود‌های اولیه به حساب سرمایه‌گذاران نسبت به جلب اعتماد دوستان و آشنایان دیگر اقدام کرده و در نهایت پس از اخاذی مبلغ 40 میلیارد تومان از مردم و بعد از گذشت دو سال با طرح و نقشه ورشکستگی متواری شده است.
بنابراین با تلاش شبانه‌روزی ۵ تیم از کارآگاهان خبره، ضمن تعقیب و مراقبت چند روزه، متهم پس از خارج شدن از منزل طی یک عملیات غافلگیرانه جلب، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
وی با بیان اینکه طبق تحقیقات ۱۸۰ نفر در این پرونده مالباخته هستند، افزود: با تکمیل پرونده، متهم به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.


دستگیری کلاهبردار 40 میلیارد تومانی ارز دیجیتال

بیشتر بخوانید