مشکلات و دغدغه های مردم استان خوزستان را احصا و برای رفع آنان در دولت دکتر پزشکیان راهکار ارائه کنید

دکتر صفایی مقدم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بی شائبه یکایک اعضای ستاد در سراسر استان خوزستان گفت : هدف ما بهبود شرایط زندگی مردم و رفع مشکلات و دغدغه های آنان در تمامی حوزه هاست.

*بدنبال سهم خواهی از دولت چهاردهم نیستیم*

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان گفت : هیچکدام از فعالان ستادی بدنبال منافع شخصی و سهم خواهی از دولت دکتر پزشکیان نیستند.

صفایی مقدم اضافه کرد: آسایش و رفاه همه ایرانیان هدف همه ما باید باشد و در این مسیر نباید دچار اشتباه شویم .

این استاد دانشگاه شهید چمران اهواز یاد آور شد : اگر به دنبال مسائل و مطامع شخصی باشیم این آغاز انحراف از مسیر اصلی ماست، که همانا تحقق شعارها و اهداف دولت چهاردهم است .

*دایره خودی ها را گسترش بدهیم*

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت : باید به دنبال بسط و گسترش دایره خودی ها باشیم . با برخی از مقاومت هایی که از سوی برخی دوستان در این خصوص نشان داده میشود موافق نیستم .‌.افرادی هستند که فرصت حضور در ستاد را به هر دلیلی پیدا نکردند و یا حتی در ستادهای رقیب فعال بودند اما در عین حال تمایل دارند که در جهت رسیدن به اهداف دولت چهاردهم کمک کنند ما باید از آنان استقبال کنیم .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان اضافه کرد : باید از همه تجربیات گذشته خود استفاده کرده، نقاط ضعف را برطرف ؤ نقاط قوت را تقویت کنیم .

*همه ما باید در جهت کاهش آلام و مشکلات مردم حرکت کنیم*

این فعال سیاس اصلاح طلب گفت : اینکه دغدغه ما این باشد که چه کسی استاندار ، فرماندار و یا مدیرکل بشود خوب است اما نباید ما را از مسیر اصلی خود دور کند . همه ما باید در جهت کاهش آلام و مشکلات مردم حرکت کنیم

*همه باید برای تؤسعه متوازن بر پایه عدل و انصاف تلاش کنیم*

وی خاطرنشان کرد : اصل باید وحدت ؛ همگرایی؛ همدلی و هم افزایی در جهت توسعه متوآزن بر پایه عدل و انصاف یاشد

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان بیان داشت : همه باید دست به دست بدهیم تا عقب‌ماندگی ها را جبران کنیم . باید نسبت به حل مشکلات مردم دغدغه مند و به توسعه تعلق خاطر داشته باشیم.

*مانیفست پیشنهادی خود را برای مدیریت استان ارائه کنید*

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان خطاب به فعالان ستاد گفت : مشکلات ؤ چالش های موجود در استان را احصا کنید و مانیفست پیشنهادی خود را برای مدیریت استان ارائه کنید .

*ارائه هرگونه لیست شورای راهبردی استان به ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در تهران تکذیب می شود*

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان با تکذیب تهیه و ارائه لیست ۵ نفره شورای راهبردی استان خوزستان به تهران گفت : هیچگونه لیستی از سوی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان به مرکز ارائه نشده است . هر فردی می تواند پیشنهادات و دیدگاه های خود را به مرکز ارائه کند اما تاکنون از سوی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان هیچگونه لیستی دال بر شورای راهبردی و یا هر عنوانی دیگر به مرکز ارائه نشده است . اگر هم لیستی ارائه شده است از سوی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان نبوده است و بنده به عنوان رییس ستاد از چنین لیستی اطلاعی ندارم.

*پایبندی و اعتقاد به گفتمان و شعارهای رئیس جمهور پزشکیان از شاخصه های مهم مدیران دولت چهاردهم است*

صفایی مقدم به معیارها و شاخص های مدیران در دولت دکتر پزشکیان اشاره کرد و گفت : آقای دکتر ظریف به‌عنوان رئیس شورای راهبردی تشکیل کابینه دولت چهاردهم به تفصیل در این زمینه در سیما توضیح دادند. یکی از ویژگی ها و شاخص های مدیران دولت چهاردهم پایبندی و همراهی و اعتقاد به گفتمان و شعارهای رئیس جمهور دکتر پزشکیان است .

*استقبال از دیگر سلایق و گرایشات سیاسی که خواهان یاری رساندن به دولت چهاردهم هستند*

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان به پایبندی به اخلاق برنده رقابت انتخاباتی اشاره کرد و گفت: فتوت, جوانمردی و مردانگی از ویزگی های اخلاق برنده است ضمن آنکه نباید از برنامه ها و گفتمان و شعارهای دکتر پزشکیان عدول کنیم به همان نسبت هم نبایدبا تنگ نظری مسیر را برای استقبال از دیگر سلایق و گرایشات سیاسی که خواهان یاری رساندن به دولت چهاردهم در جهت دستیابی به اهداف از قبل ترسیم شده هستند مسدود کنیم

گفتنی است در این دیدار برخی از مسئولان و فعالان ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مهم استان و چگونگی چینش مدیران در دولت دکتر پزشکیان در استان خوزستان پرداختند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان در پایان گفت: همه باید در جهت زدودن فساد، ناپاکی ها، رانت‌خواری ها ، پارتی بازی ها ، عدم پاکدستی هٔا تلاش کنیم تا کشور را بهٔ ریل اصلی آن که همانا برقراری عدالت و رفع تبعیض و رعایت حقوق همه اقوام ومذاهب ؤ ادیان الهی است برگردآنیم .


مشکلات و دغدغه های مردم استان خوزستان را احصا و برای رفع آنان در دولت دکتر پزشکیان راهکار ارائه کنید

بیشتر بخوانید