براندازان جمهوری اسلامی متوهمانه به ترامپ چشم امید دارند که بیاید براندازی کند/ ویدئو



داریوش سجادی، در گفتگو با خبر ساز افزود: معمولا روسای جمهور در امریکا در دوره دوم دست بازتری برای باج دادن و معاملات بزرگ با سایر کشورها دارند.

موفقیت ترامپ در انتخابات را تضمین شده می‌دانم و او رئیس جمهور بعدی امریکا است

داریوش سجادی، کارشناس سیاسی مستقر در امریکا در گفتگو با خبر ساز بیان کرد: بعد از ترور ترامپ، چک تضمین شده‌ای بابت برد در انتخابات امریکا به او داده شده است.

نه کامالا هریس و نه فرد دیگری در این مدت کوتاه نخواهد توانست در اندازه‌ای نیستند که بتوانند ترامپ را شکست دهند.

بیانیه پزشکیان در حمایت از محور مقاومت همه کشورهای غربی را سورپرایز کرد

کارشناس سیاسی مستقر در امریکا در گفتگو با خبر ساز افزود: پزشکیان یک چهره شناخته شده در حوزه بین الملل نیست که دولت‌های خارجی باتوجه به آن پیشداوری کنند که چه نوع مواجهه‌ای با دولت او داشته باشند.

پزشکیان نمی‌تواند با ترامپ مذاکره موفقی داشته باشد

داریوش سجادی، افزود: آقای خاتمی که سردمدار اصلاحات است با ۲۰ میلیون رای و پشتوانه گفتمان گفتگوی تمدن‌ها نتوانست با غرب به توافق برسد و محور شرارت نامیده شد، پزشکیان که قطعا نمی‌تواند.

اگر ایران خوب است چرا در امریکا ماندید و به ایران برنمی‌گردید؟

داریوش سجادی، در گفتگو با خبر ساز گفت: در ایران فیلترینگ سنگین است و من در اینجا با سرعت بالای اینترنت خیلی زودتر به اخبار دسترسی دارم و خیلی آپدیت‌تر از همکاران خودم در ایران مسائل را دنبال می‌کنم.

مسئولین در ایران با صندلی خود صیغه عقد خوانده‌اند و مسئولیت را رها نمی‌کنند

کارشناس سیاسی مستقر در امریکا بیان کرد: اگر می‌خواستم یک چیز را در ایران عوض کنم این بود که هر وزیر بیشتر از یک دوره نتواند وزیر باشد و ترجیح این است که از نیروهای جوان و اندیشه‌های نو استفاده شود


براندازان جمهوری اسلامی متوهمانه به ترامپ چشم امید دارند که بیاید براندازی کند/ ویدئو

بیشتر بخوانید