با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، فتنه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد

جمعی از نهادها، سازمان‌ها و گروه‌ها با صدور بیانیه‌های جداگانه، مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کردند.

به گزارش خبر ساز از اصفهان، انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان در بیانیه‌ای به‌مناسب فرارسیدن چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: نهضت راستین و بیدارگر امام خمینی (ره) تجربه‌ای نوین از برتری خون بر شمشیر بود، حق پیروز است و این وعده الهی است؛ بهمن ۱۳۵۷ اسلام ناب محمدی سرآغاز بیداری ملت‌ها در برابر استعمارگران و ستمگران تاریخ شد و انقلاب اسلامی ایران به مانند نسیمی روح‌بخش، بر دل ملت‌های آزادی‌خواه جهان دمید تا شوری وصف‌ناپذیر از عزم و اراده برای تحقق استقلال، آزادی رقم بخورد.

در ادامه عنوان شده است: جمهوری اسلامی ایران نمونه حکومت مردم سالارانه دینی است که با جهاد مردان و زنان مومن و انقلابی رقم خورد و به جهان عرضه شد و حال، به برکت سیاست‌گرایی و سیاست‌فهمی و فراگیر شدن آن، عمومِ مردم هم‌چون یک تَنِ واحد، آن‌چنان با ایمان و انگیزه در میدان حاضر شدند و به‌گونه‌ای تلخی ستم‌هایی را که بر آنان رفته بود با فداکاری برای دو رکن تفکیک‌ناپذیر انقلاب یعنی اسلامیت و جمهوریت، به شَهدِ استقلال و حقِ تعیین سرنوشت، مبدل کردند که چشم جهانیان، خیره شد و دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآوراین برکت عظیم الهی است.

پس از آن خاطرنشان شده است: ملت بزرگ ایران با برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان والای انقلاب اسلامی، سالروز پیروزی عظیم‌ترین حرکت مردمی تاریخ معاصر را جشن می‌گیرد و به جهانیان یادآور می‌شود که در سایه رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تا پای جان برای پاسداری از انقلاب اسلامی این معجزه عصر و یادگار امام خمینی(ره) ایستاده است.

در پایان نیز تأکید شده است: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه، دعوت می‌کند تا با حضور در در میعادگاه عظیم اراده‌های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهیدان حمایت مجدد کرده تا نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی یک‌بار دیگر نقش بر آب شود.

مجمع بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) نیز با صدور بیانیه‌ای، عموم ملت همیشه در صحنه را به راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری بی بدیل و مدبرانه امام خمینی ( ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای استقلال آزادی جمهوری اسلامی و پایان دادن به سلطه شرق و غرب و دژخیمان رژیم طاغوتی شاهنشاهی نقطه عطفی بر معادلات سیاسی اجتماعی ایران بود .۲۲بهمن ۱۳۵۷ نقطه عطفی بر این بود که نظام جمهوری اسلامی را یکه تاز و میدان دار مبارزه با استکبار، ظلم، زورگویی و زیاده خواهی نظام سلطه کرد و لرزه بر پیکره ی بینش و تفکر لیبرالیستی انداخت و شکل گیری تمدن نوین اسلامی را با همراهی جوانان، نوجوانان و آزادمردان نوید بخشید.

در ادامه آورده شده است: اینک که نظام سلطه روز به روز بی پرده تر و تهدیدآمیزتر خود را با فریب خوردگان و دنباله رو هایش تجهیز کرده و اقدام به ترور دانشمندان برجسته می کند ومذبوحانه زیر ساخت ها و دارایی های مردم را مورد تعرض قرار میدهد بر ماست که با روشنگری و جهاد تبیین عزم خود را جزم کرده و با نشان دادن اتحاد ، همدلی و همبستگی و مطالبه گری ضمن مبارزه با فقر و فساد و تبعیض در جهت افزایش توانایی ها در زمینه های مختلف تلاش کنیم و با وجود برتری در صحنه های مختلف( نانو، هسته ای، پزشکی، فناوری، نظامی و ... )، در زمینه های دیگر نیز دست برتری پیدا کنیم.

در پایان ضمن بیعت مجدد با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) ؛ همگام با ملت بزرگ ایران و مردم شریف اصفهان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت نموده وبرائت خود را از اعوان و اذناب نظام سلطه اعلام می نماییم و از مسولین امر می‌خواهیم در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلال اهتمام ویژه داشته باشندو به آنهایی که مشمول رفعت اسلامی و مهر پدرانه ولی امر مسلمین جهان شده اند می‌گوییم که این فرصت جهت توبه و جبران ظلمی که در حق ملت ایران کرده اند بدانند و برای اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اصفهان نیز با صدور بیانیه‌ای، مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ۲۲بهمن، روز رهایی ملت بزرگ ایران از چنگال ستم طاغوتیان و به بار نشستن مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر مردمانی است که به رهبری امام راحل عظیم‌الشأن (ره)، با سرنگونی رژیم ستم‌شاهی پهلوی، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان مکتب رهایی‌بخش و مقاومت رقم زدند.

در ادامه آورده شده است: انقلاب اسلامی، تحقق حاکمیت حق، نمایشگاه آزادی، استقلال و حق طلبی و جلوگاه وعده‌ الهی «یا ایُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إن تَّنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اقدامَکُم» و «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» بوده و هست.

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی گرامی میداریم که در طی سالهای پس از انقلاب اسلامی، ایادی استکبار و در راس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی از هیچ حربه ،ترفند و تلاشی برای از میان برداشتن این نهضت اسلامی در عرصه های مختلف دریغ ننموده اند و در حوادث ماه های گذشته نیز تمام توان خود را برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور به کار بستند، اما با یاری پروردگار و رهبری داحیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) و مقاومت ملت همیشه در صحنه و رشیدمان ، طعم تلخ شکست را چشیده اند.

در بخش دیگری نیز تصریح شده است: این انقلاب پس از چهل و چهار فجر پیروزی ، همان درخت تناور و شجره طیبه ایی است که در تند بادهای حوادث و دشمنی های کینه توزان و دشمنان قسم خورده خویش ،ایستادگی کرده و ثابت قدم بر سرِ آرمان‌ها و اصول اولیه انقلاب و آن تفکر بنیادین قرآنی و الهی که ما را، بی وقفه، به پیش می‌برد ، مانده است

به فرموده مقام معظم رهبری «ملت ایران هر سال با حرکت خود در بیست‌ودوم بهمن، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب‌نشینی کرده است » و راهپیمائی 22 بهمن امسال هم، فرصت مغتنمی است برای مردم غیرتمند ایران اسلامی تا نشان دهند که انقلابشان پویا و زنده است و به این واسطه توطئه های دشمنان را خنثی و آنان را نا امید کنند.

در پایان تاکید شده است: طلاب،روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان ضمن شرکت در فریضه راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن از عموم مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان در تجدید عهد با آرمانهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ،برای شرکت در راهپیمایی دعوت بعمل می آورند.

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان نیز با صدور دعوت‌نامه‌ای از عموم ملت شهیدپرور دعوت کرد تا در جشن چهل و چهارم پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.

در این پیام آمده است: بار دیگر در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در طلیعه ۴۴ سالگی آن، پیشانی شکر به درگاه ایزد منان میسائیم که توفیق درک این حقیقت عظیم را، در عصر حاضر نصیب ما نموده است. ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ درحالی طلوع می کند که دنیای استکبار و همه هم پیمانان آنها در ماه های گذشته، بزرگترین جهت ترکیبی تاریخ را، بر علیه ملت مظلوم و قهرمان جمهوری اسلامی ایران انجام داده و به خیال واهی خود امید، زیادی برای سرنگونی این نظام مقدس داشتند، اما اکنون این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، که بار دیگر از پس تمامی دشمنی ها و خباثت ها، سربلندتر از همیشه سربرافراشته، و با تمام توان مسیر عزت و سربلندی را طی خواهد نمود.

در ادامه آورده شده است: سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بار دیگر ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از تمامی آحاد جامعه ؛ بویژه اصحاب محترم رسانه که همیشه نقش به سزایی در انقلاب داشته اند ؛ برای حضور شکوهمند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت می نماید.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ج/

بیشتر بخوانید