فارس من| گلایه مشتریان از بسته‌های پستی که یکی در میان می‌رسند

سردبیر فارس من می‌گوید: در گذشته بسته‌های پستی سر موعد به دستمان می‌رسید اما چند وقتی است که اختلال زیادی در تحویل بسته‌ها رخ داده است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبر ساز، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه از کم‌کاری در تحویل بسته‌های پستی گلایه کرده اند.

سردبیر این سوژه در گفت وگو با فارس، اظهارداشت: اخیرا با مشکلی در روند تحویل مرسولات پستی مواجه شده ایم که بسیار عجیب است.

وی ادامه داد: در گذشته بسته‌های پستی سر موعد و طبق زمان مقرر به دستمان می‌رسید اما چند وقتی است که اختلال زیادی در تحویل بسته ها رخ داده است.

وی گفت: در کمال تعجب می بینیم که تعداد بسته هایی که برگشت می‌خورند زیاد شده و تقریبا از هر دو بسته‌ یک بسته برمی گشت و باید بسته را به صورت حضوری تحویل بگیریم.

سردبیر این سوژه، گفت:‌ دلیل برگشت خوردن بسته، پیدا نشدن کد پستی یا پاسخ ندادن تماس عنوان می شود اما وقتی بسته را دریافت می کنیم می بینیم که کد پستی روی بسته به طور صحیح درج شده و بسته های دیگری با همین کد پستی به دست مان رسیده است.

این کاربر فارس من پرسید: برای ما این سوال مطرح شده که اگر کد پستی توسط مسوول تحویل بسته پیدا نمی‌شود چرا این اتفاق برای تمام مرسوله‌ها رخ نمی دهد و برخی از مرسوله ها با همین کد پستی به مقصد می رسند اما برخی نمی رسند؟

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید