هزینه‌های سوت زنی!/ به آتش کشیده شدن خودروی رئیس سابق شورای شهر امیدیه

ساعت ۳۳ دقیقه بامداد امروز خودروی محمدرضا آقاجری، رئیس سابق و عضو کنونی شورای شهر امیدیه به دست عوامل ناشناس به آتش کشیده شد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبر ساز، ساعت ۳۳ دقیقه بامداد امروز خودروی محمدرضا آقاجری، رئیس سابق و عضو کنونی شورای شهر امیدیه به دست عوامل ناشناس به آتش کشیده شد.

این حادثه در حالی روی داد که روز گذشته خبر ساز از نقض حکم قطعی حبس آقاجری به اتهام «نشر اکاذیب علیه دادستان سابق امیدیه»، توسط شعبه یازدهم دیوان عالی کشور خبر داده بود.

به گزارش خبر ساز رئیس سابق شورای شهر امیدیه که از سال ۱۳۹۶ با افشای پروژه فساد و زمین‌خواری در این شهر، منافع نامشروع تعدادی از مسئولان و افراد ذی‌نفوذ شهر از جمله دادستان سابق امیدیه را به خطر انداخته، در سال‌های گذشته مکررا تحت فشار پرونده‌سازی‌ها و اتهامات متعدد قرار گرفته است. (خبر کامل را از اینجا بخوانید)

با این حال در روزهای گذشته با پیگیری‌های دستگاه قضا علاوه بر نقض محکومیت قطعی آقاجری در پرونده شکایت دادستان سابق امیدیه از وی، دیگر پرونده‌های این عضو شورای شهر امیدیه نیز به جهت جلوگیری از اعمال نفوذ از دادگستری خوزستان به تهران احاله شده است.

خبر ساز چندی پیش در میزگردی با حضور محمدرضا آقاجری و وکیل وی آخرین وضعیت پرونده‌های ایشان و همراهانشان را بررسی کرده است. مشروح این میزگرد را از لینک زیر بخوانید:

« ماجرای محکومیت عضو شورای شهر امیدیه/ استنکاف دادگستری خوزستان از حکم دیوانعالی! »

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید