مطالباتی که به شهرداری سی‌سخت پرداخت نمی‌شود/پرداخت بخشی از حقوق‌ها معوقه به سختی

شهردار سی‌سخت خبر از پرداخت بخشی از حقـوق معوقه کارکنان شهرداری در دو روز آینده داد و گفت: مسئولان استانی برای رفع مشکلات شهر سی سخت کمک کنند.

کیانوش صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: حقوق‌های عقب مانده کارکنان شهرداری مربوط به دوره‌های قبل بوده که روی هم انباشته شده و به این مرحله رسیده است.

صیادی گفت: مطالبات بسیار زیادی از ادارات و نهادهای دولتی داریم که اگر این مطالبات وصول شود شهرداری قادر است تمامی حقوق معوقه کارکنان خود را پرداخت کرده و در جاهای دیگر سرمایه‌گذاری کند لذا می‌طلبد اداراتی که به شهرداری بدهکار هستند همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم مشکلات شهر سی‌سخت را برطرف کنیم.

شهردار سی‌سخت عنوان کرد: توانستیم چند روز قبل یک حقوق به همراه بن کارت به کارکنان پرداخت کنیم و قول می دهیم تا دو روز آینده دو ماه حقوق دیگر را پرداخت کنیم تا از حجم فشاری که بر کارکنان شهرداری است کمی کاسته شود.

صیادی اظهار داشت: مگر می شود من به عنوان شهردار سی سخت از وضعیت موجود شهرداری راضی باشم و ببینم کارکنان شهرداری که شبانه روز در سرما و گرما و زیر برف و باران در حال خدمت به همشهریان هستند حقوق معوقه دارند و برای امرار معاش زندگی خود با مشکلات فراوانی روبرو هستند و مایحتاج زندگی روزمره خود را از مغازه‌ها به صورت قرضی تامین می‌کنند.

شهردار سی‌سخت تاکید کرد: مسئولان استانی همتی کنند تا شهرداری سی سخت از این وضعیت نگران کننده بیرون آمده و روی ریل خودکفایی بیفتد تا شاهد آبادانی و شهری زیبا و بانشاط در خور شأن شهروندان سی سختی و گردشگران پر شمار در این شهر باشیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید